Onsdag

Ja.. onsdag idag och jag är ledig som vanligt =) Vaknade först vid halv 9 men jag tyckte att jag var värd en sovmorgon så jag somnade om efter en stund och vaknade strax före 11 istället! Skönt att sova ut ordentligt.
Nu sitter jag och äter frukost och funderar. Har mycket att fundera på! Massor som ska planeras och kollas upp. Har redan börjat tänka på massa praktiska saker om USA resan! Ojoj.. inte undra på att jag somnar tidigt och drömmer hur mycket som helst!

Tänkte ta en städ och tvättdag idag men nu är det ju så fint ute så jag kommer nog vara ute med India nån timme först!

Jo just de.. besiktade bilen igår och den gick inte igenom. Suck! Var iof inget allvarligt men jobbigt ändå att ta tag i det också. Måste byta spindelleden på vänster fram, tror jag det var. Inget jättedyrt eller så men irriterande när det är så mycket annat som måste tas tag i också. Sen ska jag byta bromsslangar också för dom är lite slitna så det är lika bra att ta det på en gång.
Men nåt som var bra var att dom sa ingenting om rost! Det är ju första gången jag besiktar den här bilen och det är ju lite svårt att krypa själv och se. Men dom sa inget om det så det känns jättebra! Alla andra bilar jag har haft (tror jag) har haft lite rost på ytterbalkarna och det känns ju grymt jobbigt att börja åtgärda!

Nä nu är det dags att ta tag i dagen! Ska slå igång en tvättmaskin och sen gå på prommis med India.

Ha en bra dag och sköt om er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marre

aaah vad jag onskade att jag ocksa kunde somna tidigt och dromma om USA! Jag gor raka motsatsen... ligger och vrider mig och tanker pa allt som maste goras infor brollopet!!! Haha... men det ar val ratt vanligt for bruden antar jag! AAAh vad jag saknar er och langtar tills ni kommer!!!!! Love u

2009-03-25 @ 16:05:11
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0