Måndag igen!

Suck.. usch för måndagar! Iof inte så farligt den här veckan för jag är ledig onsdag och torsdag. Fast då jobbar jag helg och det är helvetes lördagen 8-18 =(

Har drömt jätte roligt inatt.. massa magiska saker å sånt men jag minns inte exakt =) Och jag måste verkligen ha sovit jättehårt för jag vaknade inte när Magnus väckarklocka ringde och jag brukar alltid vakna till när den ringer å han stiger upp. Blev jätte förvirrad när han kom och sa hejdå när han skulle fara =)

Måste ta och hoppa i duschen nu men jag vill fan inte tvätta håret! Vill inte att det ska fara ur massa färg.. men jag måste verkligen tvätta det för jag har typ kvar 7ton hårspray å sånt jox så det kliar som fan i skallen! =)

Och så ska jag gå ut och busa med lilla hunden =) Fast nu sover hon så det får vänta tills efter att jag har duschat!


Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja, hur länge sitter de där röda nu då? synd om de far ut så fort :(

2009-03-09 @ 17:38:07
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0