Lustigaste grejen!

Haha..har varit rätt kul ikväll på visningen å allt. Var några personer som jag störde mig grymt på men annars var det kul! Fick helt grymt hår! Hon färgade om det eftersom att det hade farit ut så himla mycket av den första färgen.
Bestämde mig iaf tillslut att jag skulle dricka iaf även fast jag inte var så sugen.. drack lite cider och 2 drinkar och en shot. I vanliga fall så skulle jag verkligen ha känt av det men inte ikväll.. så då ångrade jag som fan att jag hade druckit så jag inte kunde köra. Men så tänkte jag såhär.. att om jag inte känner av det alls så borde jag ju inte vara påverkad så jag knalla ut till en polis och bad att få göra ett blåstest bara för att kolla! Och det visade att jag FICK köra!!! Helt skumt.. kände ju inte av nåt men jag hade ju ändå druckit.. hade ju gått nån timme men ändå. Var kvar typ 1,5-2timmar till efter det och sen körde jag hem. Kändes som skumt fast bra ändå. och när jag inte kände av det det minsta så..
Fast det kommer jag aldrig göra igen.. känns som så onödigt. Gjorde det bara nu för att jag kände mig som vanligt och att testet var negativt!
Det var nog inget alkohol i drinkarna eller shoten =)


Nåå.. nu ska jag sova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

haha! fan va coolt! å va skönt att slippa ta taxi=)

2009-03-08 @ 09:28:07
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0