Busy day!

Jäklar va jag har varit duktig idag! Vaknade runt 7 men lyckades somna om ett tag sen steg jag upp och hämtade laptopen och la mig i sängen och kollade runt lite. Sen har jag ringt runt ett bra tag på morgonen innan jag lyckades stiga upp och äta frulle. Efter det gick jag och India en lång promenad i det härliga vårvädret! Så himla skönt var det!
När vi kom hem igen så stannade vi ute och jag grävde en sitt grop i snön och satte mig på ett fårskinn och myste medan India studsade runt och grävde tunnlar under snön! =) Vid halv 3 gick vi in för då gick solen i moln.. så jag passade på att städa lite och stöka på. Tvättade massa tvätt också.. fattar inte hur man lyckas producera så mycket tvätt på 2 personer?!

Sen kom älsklingen hem och vi surrade lite och sen gjorde vi middag.. makaronipudding! Mums!
Efter det slöade vi bara i soffan och surrade med hans bror som var här och åt middag med oss. Såg lite simpsons också..
Men nu ligger älsklingen och sover och jag ska snart joina honom. Är så himla trött när jag har varit igång hela dagen och vaknat så tidigt! Sitter med laptopen i sängen och lyssnar på älsklingen när han snarkar =) Man blir ju inte direkt piggare av det =)

Imorgon är det jobb som gäller.. men snart är det helg och en ledig helg dessutom! =) Har dock inte planerat in nåt utan tänkte mest ta det lugnt och bara mysa!



Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0