Äntligen helg!

Guuuud va skönt med 2 dagar ledigt! Imorgon blir det ju hår modell grejset så helt ledig är jag ju inte men det kommer ju säkert bara att vara kul så =) Sen ska jag inte vara där förens kl16 så jag har ju nästan hela dagen ledig ändå..
Spännande.. har inte direkt så stor koll på vad vi ska göra å så men det blir säkert bra!
Ska iaf ta massa bilder och lägga upp! =)

Var och solade på sun tan efter jobbet idag.. är ju helt otroligt skönt! Sen att man förhoppningsvis får lite färg på kroppen gör ju inget =) är verkligen riktigt riktigt vinterblek! Tänkte sola lite då och då.. typ en gång i veckan eller nå och se om jag kanske slipper vara helt genomskinlig!
Finns en bild på mig och Sara från i helgen där det verkligen är pepparkaka och krita typ =) Hon har ju iof varit utomland för inte länge sen men iaf =) Är verkligen super blek på den bilden!

Nä nu ska jag stöka på lite här hemma!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0