Sov morgon de luxe!

Haha.. fasen å vi klev inte upp förens typ halv 3!! Men så var vi vakna rätt sent också. Tessi och Johan kom och så grilla vi och sen satt vi vid en eld och myste. Dom var tvungna åka hem till lill Astra och jag och Magnus satt kvar ute till ca halv 3.. skit mysigt =) Magda och Mats var förbi en sväng också.. kul att se dom.. känns som det var skit länge sen man träffa alla!
När vi väl gick in så satt vi och såg tv ett tag och sen gick vi och la oss och jag läste en stund också. Klockan var nog nästan 6 innan vi somnade! Så våran de luxe sovmorgon ä
var berättigad tycker jag =) Sen ha jag ju semester så då får man unna sig såna här dagar =)

Ska väl snart åka iväg till huset och fixa lite tror jag. Sen hoppas jag på mys kväll med film och godis i kväll..



Jag och min älskling, down town Milwaukee.


Nä nu ska jag hänga lite tvätt =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin bild på er den borde du rama in :) ni ser ut som värsta modellerna ju :)

2009-06-23 @ 20:17:23

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0