Sol, sol, sol, sol =)

Åh va härligt det är! Nu känns det verkligen att det  är sommar och att jag har semester =)
Har legat ute ett tag men det vart så varmt så jag var tvungen gå in en stund. Och så spolade jag kall vatten över India.. hon var ju hur varm som helst. Usch va hemskt det måste vara att ha päls en sån här dag!

Annars händer det inte så mycket idag.. slappar llite här hemma och sen ikväll blir det en sväng till Magda och alive. Fast jag vet inte om jag ska dricka nånting idag, är ju stor fest imorgon och jag börjar ju vara gammal så nån 2 dagars orkar jag inte med =) Haha.
Nä.. det får bli en lugn och fin kväll ikväll istället.

Nu ska jag nog återgå till filten och solen på gräsmattan.. jag måste ju få lite färg! =)

Ha en bra dag i solen!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0