Segaste dagen på lääänge!

Shit va segt i dag alltså! Låg och läste i sängen till strax efter 2 och jag har fortfarande inte gjort nåt. Har inte ens orkat äta "frukost" Steg bara upp och satte mig i soffan istället =) Men jag tänkte slänga i mig nå mat och hoppa i duschen sen. Då kanske jag vaknar till lite, har vänt på dynget rätt ordentligt men så har jag ju semester och då får man göra det =)

Fint väder idag men riktigt blåsigt! Kände inte riktigt för att gå ut och sola då.. blir så kallt när det blåser!
I morgon däremot ska jag fasen ta tag i dagen och göra nåt! =) Måste bla fara in till jobbet och kolla vilket datum jag börjar jobba igen och så ska jag klaga på liljorna jag köpte härom dagen! Dom har inte ens stått och varit fina i 2 dagar! Och liljor brukar hålla längre än så.. Men så var det ju s-blommor som har levererat dom och sen ett tag tillbaka så är kvalitén på blommorna faktiskt riktigt dålig! Så jag ska kräva nya! Morr!

Och så ska jag ta och fixa till mina naglar.. nagelförlängningen har ju växt ut rätt mycket nu så det ser inte så fint ut direkt. Ska köpa vitt nagellack och en bra fil och så ska jag fixa till dom själv. Måste spara pengar till huset nu..

Blir väl kanske en caching sväng ikväll också om älsklingen orkar =)

Nu ska jag äääta!

Kram

Kommentarer
Postat av: Carolina

hejsan :)allt bra? vad gör du?

2009-06-22 @ 21:36:04
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/
Postat av: Cissi

Man ska slappa då man har semester! Det enda rätta!! =) Kraam!

2009-06-23 @ 17:30:52
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0