Packning nästan klar!

Är i princip klar med min packning.. är bara sakerna som jag använder varje dag som är kvar och det lägger jag ner på måndag morgon. Känns riktigt bra att vara klar i god tid! Tyvärr så har det inte gått lika bra med städningen.. har som varken ork eller lust att göra det men det blir väl att göra ett ryck ikväll antar jag. Magnus ska ju på premiären på farmen så jag blir ensam hela kvällen så då kan jag ju lika gärna städa lite.

Imorgon jobbar jag 12-19.30. Tänkte duscha och så på kvällen för jag hinner inte/orkar inte stiga upp och göra det på måndag morgon. På måndag vill jag bara kliva upp, äta frukost, snabb sminka och fixa håret lite och sen åka iväg!! =)
Fan va resfeber jag börjar ha nu.. hihi.

Nu ska jag skjutsa Magnus till stan sen ska jag fixa lite middag och slappa en stund seeen kanske jag orkar städa =)
Just fan.. måste bada India idag också! Och kamma henne.

Bäst att börja nu då.. allt tar ju så mycket längre tid när man är sjuk!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0