P-fest..

Mmm.. idag har det varit en busy day! Gjorde ju naglarna kl 10 sen blev det att slänga i sig lite mat, sen for jag och Magda till Luleå och jag blev sminkad. Sen var det bara järnet till Boden och börja med håret.. det blev faktiskt riktigt bra! Trodde inte det när alla frisörer har avrått från det. Hoppas det håller till bröllopet bara. =)
Och nu har jag kommit hem från ica festen för en stund sen.. var så himla kallt och blåsigt och jag kan verkligen inte bli mer sjuk nu! Inte så kul att flyga när man är förkyld..

Har iaf varit en rolig dag! Imorgon blir det att vila, städa och packa.. och tvätta! =) Inte riktigt lika kul men väldigt nödvändigt!


Sov gott

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida - Nathalies mamma

fin blogg du har :)



vore jättegulligt om du ville rösta på mig som veckans blogg! :)

Nr1- Idas lilla blogg. Tack =)

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

2009-06-07 @ 16:12:51
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0