Midsommar städning

Hmm.. fy tusan va trött jag har varit idag! Tog mig iaf till tandläkaren och nu har jag ont i tanden.. suck. Hoppas det blir bra i slutändan iaf.

Sen har vi hunnit med att storhandla mat och varit hos Magnus pappa och ätit middag och födelsedags fika. Och nu har vi precis gett upp städningen för idag, imorgon blir det lite mer fixa och dammsugning och skurning. Kan ju inte se ut som ett bombnedslag när det ska komma folk hit och fira midsommar =)

Kom på att jag behövde legging idag också.. men det fanns inga såna som jag skulle ha! Fyy fan va fjuttig shoppingen i boden är! Om man ens kan kalla det shopping?! Vill tillbaka till USA!!
Slutade med att jag fick göra egna leggings.

Nu ska jag ta och hoppa i sng så jag orkar vara vaken hela kvällen imorgon.

God natt

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0