Lite uppdatering med bilder..


Lite shopping från igår =)
Bla ett super fint bronzing puder!


Har börjat packa lite! Yey =)


Man är ju såå snygg
med rullar i håret!


Naglarna jag gjorde igår.



Snart är vi samlade igen =) Längtar så otroligt mycket..
vi kommer ha så grymt kul!!


Älsklingen är i lill huset och fixar med badrummet, jag är bara hemma och tar det lugnt och koncentrerar mig på att bli frisk! =)
Alltså.. har ju tagit cookilana nu ett tag men jag märker fasen ingen skillnad alls.. tycker det är svin konstigt! Alla säger att den är så bra men jag hostar då lika mycket ändå. Och inte blir jag "full" av den heller.. vilket är ännu konstigare efter som jag är en vekling som blir påverkad av typ alla mediciner.

Nu ska jag nog krypa ihop i soffan och se en film


Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

håller lockarna i sej då babe?

2009-06-04 @ 22:03:10
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

Ja snart e vi samlade :) fan va kul vi ska ha!! ååååh.

2009-06-04 @ 23:00:21
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marielle

Skooon bild!! :)



jag maste eventuellt aka till Chicago pa onsdagen med Ryan.. for han ska dit med jobbet och sen tankte vi hamta upp pappa pa vagen hem... om det skulle bli sa, vore det ett alternativ for er att hanga med till chicago over dagen? Vi tar taget dit och sen tar ni bara taget hem och ryan hamtar upp mig?! :) Men Ryan kommer inte veta forran typ dagen innan om han maste fara... hoppas ni ar flexibla och vi kan ta dagen som den kommer! :) PUSS

2009-06-05 @ 06:19:05
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0