Lite shopping bilder..

Som utlovat kommer lite shopping bilder från USA =)
Orkade dock inte fota allt så jag tog bara det som var framme.. hihi. Och alla smyckena och sånt blev det inte heller att fota.


Killer klackarna från forever21.. ska använda dom iaf 1 gång!



Gladiator sandaler från steve madden.. as sköna! =)



Söta ballerina från charlotte russe.


Klänning från forever21 (tror jag det var..)


Supersnygg klänning från... ??? Minns inte alls faktiskt, vi var på såå många butiker =)


Tunika från nåt härligt ställe som jag också har glömt =)


Köpte 2 såna här t-shirts, en vart och en blå.


Tror jag köpte dom här på en charlotte russe butik men jag är inte säker =)


Dom gjorde såna här tröjor med airbrush på six flags.. man kunde göra i princip vad som helst.


Sen blev det ju nå brallor och mer kläder men jag orkade inte fota allt! Och massa örhängen och ringar och sånt.. köpte däremot inte en endaste väska!! Helt otroligt! =)
Jo.. gjorde en ring på six flags också.. en svart som dom graverade in "mia hjärta magnus" på, fast med en hjärte symbol då =)
Sen blev det ju lite underkläder på victoria´s secret, parfym och sånt också.

Idag har jag varit ner på stan en sväng och sen for jag och älsklingen och hans bror ut och geocachade lite. Vi tog 9st idag! Oh yeah! =) 
Har svin ont i ena ögat.. hade det redan i morse när jag vaknade. Eller det är mer i ögonlocket alldelens vid franskanten det gör ont. Vette fasen vad det är. Kanske har blivit biten av nåt.

Imorgon blir det mest troligt att hålla på i lill huset. Ska köpa gipsskivor och skruva upp dom på väggarna i badrummet. Snart kan vi klinkra och kakla där inne =) Woohoo!! Åh va jag längtar tills vi får flytta och börja med stora huset!!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen!

Sov gott sötnosar

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

sen svarta klänningen är från hm iaf=) de vet jag=)

2009-06-24 @ 11:36:47
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0