Jet lag!

Herregud alltså.. gick och la mi8g vid 8 igår kväll för att jag var så trött och sen vaknade jag vid 2 i natt och kunde knappt somna om! Lyckades efter några timmar och när jag vaknade igen vid 9 så var jag helt död.

Skönt att vara hemma och kramas med lill hunden igen iaf.. men jäklar vad jag saknar usa. Vill verkligen tillbaka!! Vi hade så himla roligt och alla var så trevliga och roliga att umgås med. I wanna go back!!!
Nåja.. har ju ett hus som ska börja renoveras snart och det är mycket som händer här hemma också.. men ändå =)

Ska snart iväg till tandläkaren också.. usch och fy! Hade tänkt hinna kasta mig i duschen innan det också, känner mig inte så fräsch just nu.

Men här kommer iaf några bilder från resan:


På kallax.. redo att fara iväg =)


Våran hyrbil.. Dodge Charger.


Framme på Stone Drive road, Milwaukee!


Underbart vackra Marre och henns Ryan!


Nu hinner jag inte lägga upp fler.. ska hoppa i duschen och sen fara till tandläkaren och efter det måste jag handla lite mat.. kylen är riktigt tom!

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0