Imorgon blir det kul!

Oh yeah.. ser fram emot imorgon kväll.. kommer säkert att bli skit kul! har bara problem med klädvalet.. som vanligt. Vad tusan ska man ha på sig.. skit svårt att bestämma sig ju =) Känns ju som att jag vill ha klänning men samtidigt så när man ska vara ute hela kvällen så kan det ju bli lite kallt. Hmm...

Svåra problem man har.. verkligen. =)

Ikväll var jag iväg till Magda och Mats en sväng och satt och surra på med dom. Dom hjade typ inflyttningsfest. Fast det blev inte nå festa för mig. Tänkte ta det imorgon. Är ju gammal nu så jag orkar fasen inte med 2 dagars längre =)

Tror faktiskt att jag har bränt mig lite grann idag... små kliar lite på ryggen. Men färg har jag fått också så nu börjar det kännas som sommar på riktigt!

Nu ska jag krypa ner med min älskling

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0