I knew it!

Fan fan fan!! Skulle inte ha farit på personal festen igår.. var ju krasslig redan innan och i morse när jag vaknade så var det såklart sämre. God damn.
Tur att jag bara har saker att göra hemma idag! Än så länge har jag skrivit en pack-lista och så ska jag sätta igång en tvättmaskin snart. Sen ska jag lägga mig och sova en stund och förhoppningsvis så är jag piggare när jag vaknar då och då ska jag sätta igång med städningen och packningen.
Blir kanske att jag måste sjukanmäla mig nån dag igen men jag ska försöka komma igång och känna efter hur det känns senare idag och känns det inte bättre så ringer jag då.


Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

neeej men gumman vad du ar krasslig och sjuk! Huvva vad trakigt! Inge kul alls!!!! Hoppas du blir battre snart!!!! krama om

2009-06-04 @ 14:56:03
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miiii

åh va jobbigt :/ så hade jag med, idag vakna jag med huvudvärk o skitvarm, för igår sov jag med 2 täcken för att ja frös så mycket :/ inge bra det där igår... usch!! men får hålla tummarna att vi klarar oss någorlunda :) kram!

2009-06-04 @ 15:55:37
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0