I belive in miracles..

Since you came along..
Känns så bra med min älskling! Snart får vi sätta igång med vårat hus också =)

Har faktiskt fått lite gjort idag ändå. Har städat lite och tvättat, hängde ut tvätten, älskar lukten av nytvättat som har fått hänga ute och torka! Det är verkligen en sommardoft! =) Kanske skulle göra en parfym som luktar så..haha.
Fast just nu får jag inte köpa fler parfymer.. köpte 2st i USA och jag måste ju hinna använda dom också =)
Noir från victorias secrets och rock princess från vera wang.

Kom ju just på att jag inte har visat nånting av det jag köpte i USA! Ska försöka komma ihåg att fota och lägga upp lite i morgon =) Måste ju visa killer klackarna jag köpte.. kommer aldrig kunna använda dom men va fan.. snygga är dom iaf! =)

Nä nu blir det att hoppa i säng och läsa lite tror jag.

Kram



My love.






Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0