God natt/god morgon

Ska strax ta och krypa ner i sangen, har suttit ute i flera timmar vid en bonfire och surrat och myst.. sa himla harligt! =)
Och sa har jag packat ihop lite grejer.. kommer ha overvikt pa mina vaskor kanner jag.. ajaj. Naja, ar val bara betala det  och se glad ut eller na..

Imorgon (sondag) ska vi mest ta det lugnt och mysa pa, har ju som varit full rulle heeela tiden. Blir att aka downtown och se sig omkring lite och bara kanna lugnet. Blir lite shopping ocksa skulle jag tro men mest "nyttiga" saker.. hihi. Och sa maste jag ju kopa bestallningarna ja har fatt =)

Idag har vi shoppat och jag har faktiskt kort bil har!! Oh yeah.. jag har kort bil i  usa, kanner mig ratt stolt faktiskt! =) Sen att det berodde pa att alsklingen inte var nog nykter for att kora ar en annan sak. Men lite laskigt var det..
Jo.. jag maste saga att det var en Dodge charger jag korde ocksa for det ar tydligen en cool bil =) Snygg ar den iaf!


Nu ska jag sova!

Kram


Jo mamma... ge India en stor kram och en puss fran mig! =)

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0