Go´ middag =)

Sitter och väntar på att middagen ska bli klar! Gör lax på salt bädd och färsk potatis med dill och så en sås på creme fraiche, röd stenbits rom, dill, salt och peppar. Grymt gott! =)

Älsklingen är i huset och fixar med golvvärmen i badrummet, han är så duktigt =)
Såhär ser vårat badrum i lill huset ut just nu:


Snyggt va? =)


Har varit på vårdcentralen idag och fått mig lite coocillana.. hoppas hostan försvinner nu! Känner mig då lite piggare idag iaf så på måndag har jag tänkt vara i tipp topp skick! Haha..

Fy fan va jag längtar nu! 6 dagar!!


Jo och så har jag och Tessi växlat in pengar så nu är vi utrustade med dollar, så det är gjort nu också! Rätt okey kurs nu också.. 7,66kr.


Hihi.. India är lite bortskämd. Blev över lite stenbits rom från såsen så det fick hon smaska på.. hon tyckte det var skit gott =) Men det är hon värd min lilla vovve!




Nu ska jag bläddra lite i några inrednings tidningar och sen är det mat!

Ha en bra kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hey darling. 7.66 ar inte alls farligt. Allt under 8 ar bra!!!! Suuuuper! Var orolig att dollarn skulle ga upp till 10... men icke! aaaah vad jag langtar.. 6 dagar.. ar du toookig?! Det ar ju iiiingenting! Puss

2009-06-02 @ 22:10:55
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Lina

Så roligt ni kommer ha det!





Å du körde förbi mig just när jag for ut från dagis idag :)

2009-06-02 @ 22:39:57

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0