Big day tomorrow =)

Åhh.. kommer gråta floder i morgon på bröllopet!! Men det ska bli så oerhört roligt =)

Idag har vi varit tillbaka till mayfair mall och shoppat som tusan igen.. köpte bla ett par svin snygga gladiator sandaler på steve madden. Efter några timmar där så for vi tillbaka och sen till Bluemound Garden där mottagningen ska vara och hjälpte till lite med förberedelserna, kommer bli så himla fint! =)

På lördag ska vi antingen ner down town eller till nåt mall och fortsätta shoppingen. Söndag  vet jag inte riktigt, och måndag ska vi fara till six flag! Jag är ju inte så jätte förtjust i karuseller och sånt men det ska bli jättekul ändå för det finns ju så mycket annat att göra där också =) Och på tisdag åker vi hem, ska bli så grymt skönt att komma hem igen men samtidigt vill jag inte riktigt åka för det är så bra här! Om man bara kunde ta hit alla man bryr sig om och så.. skulle aldrig åka härifrån då..hihi.
Men fyyy va jag saknar min lilla India!! *puss på nosen*

Nä det är väl bäst att sova nu för i morgon är det en stor dag! =)

Sov gott.. eller ja.. god morgon är det väl snarare för er =)

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0