Åhh..

Fasen också.. vi som hade tänkt stiga upp rätt tidigt och fara iväg till bayshore (tror jag det heter) och shoppa lite mera, men jag har sån j*vla mensvärk så jag orkar inte ens kliva upp ur sängen. Har tagit tabletter som jag hoppas hjälper fort så vi kan fara iväg sen! =)

Igår var det ju  bröllop, så himla fint och vi grät som sillar hela bunten =) Kommer komma upp bilder sen när jag har kommit hem.. ids inte börja med det nu. Var tvungen att tömma kameran igår för den var full! Hihi.. har blivit rätt mycket bilder =)

nu ska jag vila vidare så det går över nångång.

kram

Kommentarer
Postat av: Lina

å va roligt att få se bilder sen när ni kommer hem :)

2009-06-13 @ 21:54:02

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0