7 dagar kvar..

Oh my god! Nu är det nära =) Hela den här veckan är helt helt helt fullbokad! Har typ 1000 saker att göra varje dag förutom att jobba!

Idag är det tvätta och fundera på vad som ska med.. sen jobbet. Tisdag är det jobbet och sen ska jag växla pengar och fortsätta hemma.. men vill ju komma hem till ett rent och fint hem efter semestern =)
Onsdag ska jag först göra naglarna sen ska jag till Luleå och bli sminkad och köpa smink till bröllopet, sen ska jag ev permanenta håret och sen är det personal fest. puh!
Torsdag är jag också ledig så då blir det att packa det mesta, bada India och städa klart.
Fredag jobbar jag hela dagen så då hinner jag inte göra nånting annat typ. Lördag samma sak.. en liten grej att fixa efter jobbet bara =) Sen söndag jobbar jag också så när jag kommer hem så är det bara att slänga ner det sista i resväskan och sen sova som gäller! Och på måndag är det bara stiga upp och duscha och sen fara.. =) Hihihi.. åååååå va roligt!

Har bara lite ångest över att lämna India.. vet ju att mamma och pappa kommer ta jättebra hand om henne och skämma bort henne massor =) Men jag har aldrig varit borta från henne så länge så det känns lite hemskt ändå..
Ja jag vet.. jag är knäpp =)

Nä nu måste jag göra mig klar för jobbet! Och hänga tvätt och vika tvätt =)

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Magda

2009-06-01 @ 20:01:50
Postat av: Magda

om du vill ha sällskap till luleå så hör av dig ;)

2009-06-01 @ 20:02:30
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0