3 dagar kvar..

Oh yeah! Fan va jag längtar nu..
Vill bara bli frisk först! Sitter i soffan med en stor té kopp men massa honung i så jag hoppas att det ska göra susen =)
Måste verkligen ta mig in till stan idag.. måste in på frisyr och köpa bla schampo och nåt som hjälper mina lockar att vara lockiga! Och idag är sista dagen jag kan göra det för dom har ju stängt imorgon..
Jobbigt att klä på sig och fara iväg bara när jag är så jäkla risig.. men efter en té kopp till så kanske det känns bättre =)

Annars idag blir det att ligga på soffan och vila och kanske köra en tvättmaskin. Åhh va nära det är nu!! Så jäkla kul =)

Nä nu måste jag försöka ta mig upp och hämta mer té och sen ta mig iväg.

Kram på er


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0