Vad händer idag??

Hmm.. vet inte riktigt vad som ska göras eller vad som händer idag. Måste iaf beställa kakel till badrummet och sen ikväll ska vi måla framsidan på huset. Men sen då.. hmm.. har ju haft så mycket att göra senaste tiden så nu när jag inte har hela dagen planerad så känns det fasen konstigt! Blir rastlös...
Och när jag blir rastlös så längtar jag tillbaka till USA ännu mer.. suck. Åh va jag vill åka tillbaka och stanna lite längre!
Det var så himla roligt och massa saker att göra och så jäkla kul att få umgås nned Marre igen.

Hade ju varit skönt att sola om det inte blåste så jäkla mycket. Kanske gör det ändå en stund..

Nä.. ska väl ta och göra lite frukost/lunch.. man kan ju inte leva på chips heela dagen =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

saknar dig massor gumman!!!!!

2009-07-03 @ 22:53:29
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0