Underbara älskade

Åhh.. min underbara älskade lilla hund =) Hon löper och blir precis som jag när jag har mens.. sugen på allt vad mat heter =)  Iof så är jag ju alltid sugen på mat och allt sånt.
Håller på att koka potatis ( ja jag vet vad klockan är.. hihi) och hon satt nedanför mig när jag skalade och tiggde okokt potatis. Fast jag ska väl inte säga nåt för jag fick ett tok sug efter potatis så det är därför jag kokar det nu.. och då menar jag bara potatis =) Älskar potatis!! Hihi.



Såhär oerhört söt är man när man tigger en liten potatis bit =)


Känner mig så full av kärlek just nu.. haha. Som på rosa fluffiga moln =)
Älskar min fina pojkvän så stört mycket och om 11 dagar (!!!) får vi nycklarna till vårat alldelens egna hus!
Och så har jag min underbara hund som jag också älskar så mycket att det gör ont.



You and me forever älskling.
                                    

Nu blir det poooootatis =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

den är så fin den där bilden..

måste förresten köpa nå album och framkalla bilder så man kan börja scrappa nån gång=)

2009-07-20 @ 13:43:19
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0