Söndag

Idag har det varit en slappar dag.. var iväg och lekte lite och sen for vi till bredåker och hämtade det gamla nintendo spelet så nu har vi suttit och spelat lite super mario =) Skit kul men fasen va sur man blir när man dör.. 
Spelade knappt det där när jag var liten så jag är as dålig och dör hela tiden. Men jag får ta och öva llite nu =)

Igår var vi ju iväg på bränna en sväng.. satt och surrade lite och tittade på folk. Riktigt trevligt.. skönt att jag var nykter så vi tog oss hem när vi ville. Blev en ganska tidig kväll ändå, var väl hemma strax innan 3 och då hade vi suttit på frasses och käkat och surrat ett bra tag.

Och nu är det verkligen nedräkning.. 5 dagar tills vi får nycklarna till huset =) WIIIIHOOO!!! Så till helgen ska det grävas och pysslas. Jäkla skit att det är min jobb helg bara.. och min långa lördag =( Men men.. grymt kul ändå!!
Hoppas vi får klart lillhuset snart så vi kan flytta in dit och börja på riktigt med det stora huset! Åh va jag längtar!!!!

Nu blir det godis och kanske lite mera super mario.

God natt



----------------------------------------------

Ahh... glömde ju säga att jag var in en snabbis och handlade på jobbet idag och gissa vad jag hittade??!
Marilyn Mansons självbiografi!!! Var ju bara tvungen att köpa den. Tyvärr är den på svenska men shit the same.. har ju redan läst den för en massa år sen och då läste jag den på engelska så..
Men gammalt Manson fan som man är så är det ju som kul att ha den =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

mmmmm jag vill ocksa ha gooodis! Fasiken va jag saknar losgodis assa.. bara plocka ihop en pase med favoritgodiset! Grrrrrr

2009-07-26 @ 22:32:04
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Tessi

åh! får man låna när du är färdig med den?=)

2009-07-27 @ 11:08:41
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Lina

å ja jag vet vi har den också hos oss på konsum.. hajjade till när jag såg den i hyllan haha.. fast jag har den på engelska sen lääänge :) måste nog läsa om den nån dag :)



Kul med huset! måste ju komma och kolla då :)

2009-07-27 @ 20:21:07

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0