Nu blir det mera måla..

Puh.. idag har jag varit riktigt duktig tycker jag =) Har städat här hemma och dammsugit och skurat golven. Och jag kan säga att det var myyycket att plocka undan och röja bort. Man orkar som inte bry sig om att ställa in disken och sånt när man bara är hem och äter och sen far till det andra huset och grejar. Men nu är det såå fint här =)
Ska bara slänga i mig en macka eller nåt och dricka lite vatten och sen far jag till lill huset och fortsätter måla!
Jag brukar alltid tycka om att måla sådär i början men efter ett tag blir jag less.. men nu är det faktiskt helt annorlunda, visst blir det ju lite tråkigt att stå på typ samma ställe och strycka på en massa färg men det känns ändå så jävla bra! För det är ju vårat hus =)

Åhh va jag längtar tills vi får börja med det stora huset!! Inte så länge kvar nu =)

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jooo visst ar det annorlunda nar det ar ens "eget" hus man arbetar med.. da ar det tillochmed roligt att stada :)

2009-07-02 @ 16:23:14
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Lina

det är roligt att måla en stund i allafall :) det kommer säkert bli jättefint.. får komma och kolla sen när ni flyttat dit :)

2009-07-02 @ 22:51:49

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0