Blåsigt som fasen..

Suck.. tror fan att det är slut på sommaren nu. Det ser iaf ut så när man kollar ut genom fönstret! Så jäkla tråkigt. Jag hoppas att det är någolunda fint på fredag kväll iaf.. då ska vi ju ha en bonfire hos oss här på ön. Ska bli skit mysigt =)
Verkar som vi blir några stycken också.. ju fler desto bättre =)

Idag blir det att jobba lite också.. 15.15-21.15 Usch å fy. Fast man ska väl ändå vara glad att man har ett jobb.. men ändå.. fyyy faaan! =(
Måste verkligen komma bort därifrån snart!

Har inte så mycket att skriva idag så jag tar och fixar lite här hemma istället.

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

å jag vet visst har det varit kallt! jag hade vantar och halsduk när jag cyklade till jobbet igår..

2009-07-09 @ 20:08:42

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0