090730

Åh hoppas hoppas hoppas att vi får nycklarna till huset idag också!! Vill inte behöva vänta tills imorgon med det..
Känns som att klockan aldrig vill bli 3 så vi får fara på banken =) Fast just nu är det bra att det är nån timme kvar för jaag har just kommit ut ur duschen och har inte hunnit äta lunch heller!

Kankse tar och värmer upp lite rester och går ut i solen och sätter mig och äter.. lät ju rätt nice! Kanske mitt hår torkar fortare så jag kan platta det också. Mitt hår ville som inte vara permanentat så speciellt länge.. nu är det bara nån typ halvlock kvar här och där och det ser bara konstigt ut om jag inte plattar det =) Måste ta och göra en rak permanent snart..

Nä nu ska jag ta och värma lite mat och gå ut i solen.

Hoppas ni har en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

Kul om ni får nycklarna idag :) spännande. måste ja komma o kika hur de ser ut nu.

2009-07-30 @ 14:40:53
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack, vad snällt! =) Allt från Gina Tricot =) Kraaam!

2009-07-30 @ 15:46:25
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0