090722

Oh my god va trött jag är! Det blev att fara till Skellefteå iaf, lite spontant sådär =) Men vi hade skit kul! Haha.. så jag är grymt glad att jag for. Men fy tusan va jag saknade min älskling.. fast det bara var en natt. Vill alltid ha honom nära mig.
For efter 21 nångång igår kväll och kom hem runt 19 ikväll så det blev en snabb visit.


Var och körde go kart också innan vi var på boda borg. Första gången för mig.. var ju hur kul som helst! Men damn va dålig jag var.. aldelens för feg! Haha. Så jag åkte på storstryk.. var min morbror som vann. Tur att Magnus har 2st go kartar så jag kan träna så jag spöar alla sen nästa gång =) HIhi.

Blir nog att gå och sova snart.. kan knappt hålla ögonen öppna =)

God natt


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej sotnos :) SAKNAR DIG! Ville bara saga det.. o Magnus saknar jag ocksa! Ryan tyckte om Magnus! Skulle vara stortkul om ni kom tillbaka o halsade pa nan gang! PUSS

2009-07-22 @ 22:47:59
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miiii

va kul med Boda Borg :) vill jag också fara till nångång!!

2009-07-29 @ 09:43:50
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0