090720

Åh my gooood! 4 Dagar kvar tills jag får lön.. börjar kännas som det måste vara fredag nyss! =) Varför tar alltid pengarna slut så jäkla fort?? Fattar inte vart dom tar vägen.

Ska iaf ta och betälla en ny klotång till India. Svinbra verkar den vara.. känner av vart pulpan i klon är och säger till när det är ok att klippa utan att riskera att klippa i pulpan. Har kanske berättat det här redan? Kanon verkar den var iaf =) Så en sån måste hon få! Ska beställa den nu tror jag för det tar ju nån dag för den att komma också. Sen är den gamla klo tången rätt dålig, den gör så klon flisar sig och nästan spricker lite längst fram så hon behöver ändå en ny.


Finns att köpa här QuickFinder heter den.

Kort dag imorgon.. 9.30-13.45 känns ju helt okey.. och så är jag ledig onsdag =) Wiii!
Hoppas det är fint väder så jag och India kan vara ute och leka lite.
Ska verkligen ta och måla huset klart om vädret tillåter också! Måste ju fan bli gjort nu =)
Vill börja packa och flytta nuuuuu!!!

Nä nu ska jag läsa lite bloggar och sen krypa ner brevid min älskling!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

du måste berätta sen om den är bra. för då ska jag oxå ha en i sånna fall=)

2009-07-21 @ 00:10:30
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0