090718

Suck så jäkla tråkigt det är att vara sjuk! Men nu tror jag att jag är frisk snart.. har iaf bestämt att jag ska jobba i morgon. Har fasen inte råd att förlora en söndag!!

Känner att jag är hungrig nu också och det borde väl vara ett bra tecken eller hur? =)
Har haft typ alla fönster och dörren öppen för att vädra bort lite sjukdoms lukt. Fast det innebär att India går in och ut som hon vill också vilket är = att jag får leta alla skor som är i hennes höjd för hon har ju nån konstig idé om att hon ska bära ut och gömma alla mina skor som hon hittar! Bara mina.. aldrig Magnus. Och hon är ju så förbannat snabb så man hinner ju aldrig se henne när hon gör det heller. Som tur är så har jag hittills alltid hittat igen skorna =)
Konstig hund jag har =)

Nu kom hon just inkilandes igen och vill mysa men hon har varit och grävt i nåt som luktar riktigt jävla urkbulle så jag tror just jag fick tillbaka magsjukan =( Blääää... duchen nästa för lilla hunden!


Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0