Stressig dag!

Steg upp kl 8 i morse för att jag och älsklingen skulle åka med Sara och Johnny till luleå och köpa lite bilgrejer och dom skulle köpa nå grejs till huset. Det var kul å vi käkade lunch på max på storheden. Dock hade inte biltema det jag behövde till min bil men men.. jag och Magnus ska åka tillbaka på onsdag och kolla på några andra ställen som vi inte hann till idag. Efter några timmar i luleå så for vi hem, jag hade min bil i sävast så vi for dit för att hämta den och då hadejag typ 45min på mig att åka hem och hämta jobbkläder och India och åka in till stan igen. Lugnt så långt. När jag är vid bodsvedjan så märker jag att jag inte kommer ta mig hela vägen hem för mitt batteri i bilen är i de närmsta tomt. Ajaj. Tog mig iaf till mamma och pappa och lånade deras bil. Nu börjar det vara ont om tid och jag får stressa som ett psyk för att hinna hem och tillbaka men jag lyckades iaf. Men grymt irriterande! Måste verkligen få tag i en laddningsregulator till bmw:n nu! Hur svårt kan det va?!
Jo.. nu när jag var påväg hem från jobbet så kom jag till vittjärv och då började bilen visa tecken på att den inte tänker rulla så länge till.. men jag tog mig hem. Ska ladda den över natten nu så tar jag mig förhoppningsvis till jobbet.. och den viktigaste vägen.. hem! =)

På onsdag har vi bestämt att vi ska börja med underarbetet till tapetseringen i hallen.. grymt kul =) Fast mest när det är klart då =)
Och imorgon kväll kommer nog Pernilla ut hit och hälsar på.. supermysigt =) Dricka te och surra.

Röd dag imorgon också = bra lön.. ca 230kr timmen.. helt ok =) Kan väl vara så varje dag =)

Nu ska jag gå och ta en pronaxen mot min mage (hoppas det bara är mensvärk!!) och sen ska jag soooova.

Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

Vad kul att ni ska börja med er tapetsering, kommer bli grymt snyggt! :)

2009-01-06 @ 14:58:51
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0