Step Brother

Filmen vi såg i kväll heter step brother.. den var väl rätt ok.. inte riktigt en sån film som jag gillar men den var väl ok iaf. Lite små rolig.
Men jag fick skratta iaf.. India stod mitt framför julgranen och viftade på svansen och råkade riva ner ett frigolit äpple som är täckt med typ silver frost och blev skit rädd för den först men sen skulle hon leka med den men den var ändå rätt äcklig =) Hann tyvärr inte få med det roligaste på filmen men hon ser rätt kul ut här också =)

Blev lite dålig kvalité å så men men..


Hihi.. min lilla ögonsten!


Nu ska jag sova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

Step brother har vi också sett ganska nyligen,den var rätt kul :) Försökte kika på filmen men de gick inte, ska testa igen!

2009-01-12 @ 21:18:14
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0