Sjukling igen..

Suck.. det vill som aldrig ge sig. Var till läkaren idag.. igen. Haha jag har frikort nu..
Fick ju urinvägsinfektion igen den 25:e december och fick pencillin i 5 dagar och sen skulle jag äta hiprex i 6 månader. Happ. Hjälpte ju inte speciellt mycket för nu är det tillbaka.. fick inte nog lång pencillin kur, jävla klantskallar!
Sen sa läkaren jag var till idag att jag inte skulle äta hiprex alls för det hjälper typ inte??? What the fuck! Har inte ätit dom en vecka ens och jag har betalt dom å allt (billiga var dom inte) så jag är inte speciellt glad. Dom har iaf skickat en remiss till sunderbyn för att göra en utredning.. tack och lov! Har bara tjatat om det i ca 9 månader. Trodde jag skulle få pencillin igen så det sluta göra så ont men nej.. inte de. Och det tar upp till 3 månader innan jag får komma till sunderbyn. Kan dessutom inte jobba när det är såhär.. försökte idag men det vara bara att gå hem så jag blir hemma imorgon också. Dessutom var värmen på jobbet paj igen så det gjorde ju inte saken bättre. Jag ska iaf ringa till sunderbyn imorgon och säga att jag måste få komma så fort det bara går.. klarar inte av det här.
Känns riktigt riktigt pissigt just nu.

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Men va jobbigt för dig. Du kan ju inte äta pencellin jämt heller. Hoppas dom på sunderbyn är lite klokare.

2009-01-09 @ 08:23:49
Postat av: Miii

Förstår de gumman, att de känns jobbigt men hoppas du får en tid på sunderbyn så fort som möjligt, dem måste ju se att du inte kan vänta längre! om du inte ens kan jobba så.. då är 3 månader hemma gryyyymt länge, nog för att de är de annars också.. Hoppas dem fixar de, massa kramar gumman!!

2009-01-09 @ 16:24:33
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marre

ah vad trakigt att det bara ska j*vlas for dig. Stackare.... tanker pa dig!!!! krama om

2009-01-10 @ 01:21:59
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0