Sjuk igen..

Suck.. kommer få en dålig lön igen! Fuck! Såg verkligen fram emot den här tisdagen för det är dubbel lön å allt .. men nä.. igårkväll/natt så började magen jävlas.. var helt omöjligt att sova och jag satt och grina på toan halva natten. Stackars Magnus vet inte vad han ska göra. Finns ju inget han kan göra men det är ändå skönt när han sitter brevid mig på toan och bara kramar mig.

Hade tänkt börja med hallen idag men får se hur det blir med det nu.. kanske kan sitta på golvet och riva tapeter =) Vill verkligen få det gjort.

Surrar lite med Marre på msn nu.. kul att "prata" med henne.. det var länge sen. Och snart får vi åka dit! Fatta roligt det kommer bli! Längtar massor.

Jo.. imorgon ska jag hämta ut mitt nya körkort också. Skönt!

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite mer.

Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

Jasså, men gumman. usch vad jobbigt för dig! men skönt att du har magnus där nära dig! :) massa kramar gumman!!

2009-01-06 @ 20:10:31
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0