Seeeg som tusan!

Känner mig rätt bra nu.. inge ont i magen och inga besvär av urinvägsinfektionen =) Grymt skönt! Det enda nu är att jag har feber.. men så länge det bara är feber så är det ju lugnt att jobba och så.. får bara ta det lite lugnare å så. Lite orolig bara då febern kan bero på antingen att jag har fått typ en infektion i njurarna av all urinvägsinfektion.. har lite ont i nedre delan av ryggen också så jag blir lite nervös. Eller så kan det bero på endometriosen.. för det är ju som en ständig infektion i kroppen och då är det inte så konstigt om man får lite feber ibland.. nåja.. går det  inte över på några dagar så får jag väl ringa till sunderbyn igen.

Vill verkligen åka till ikea på onsdag men vi får se om jag lyckas övertala älsklingen också =)

Nu ska vi iaf se film.

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0