Riva tapeter...

Blä och usch va tråkigt det är.. rev lite grann i hallen men det var för jobbigt när man har ont i magen. Hoppas det är bättre imorgon så kan jag sandpappra skarvarna och måla dom svarta. Ser inte så fint ut nu kan jag säga.. helt rivna tapeter. Men det kommer bli jättefint! =) Längtar tills det är klart! Vi siktar på att ha det färdigt innan våran gemensamma födelsedags fest.. kul kul! Innan det vill vi (jag) hinna till ikea och köpa badrums skåpet som vi vill ha och sätta upp det och göra fint i badrummet. Fast vi kommer nog inte hinna sätta upp taket i badrummet... men men.. det får vi göra en annan gång. Vore inte så dumt om vi hann sätta upp listerna som saknas också.

Imorgon måste vi åka till luleå också.. vare sig jag har ont i magen eller inte. Min bil måste verkligen bli klar nu.. för såhär går det inte att ha det.

Nu går jag nog och lägger mig och ser film med min älskling och India.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0