Res feber! =)

Hihi.. lilla Elin har varit heeelt speedad idag =) Hon och Josefin åker ju till thailand på söndag och blir borta i 2 månader! Vilket lyx! =) Är sååå grymt avundsjuk.. fast jag vill inte vara borta så länge.. typ 2 veckor räcker =) Sen att bara vara ledig hemma är ju helt underbart också! Hoppas verkligen dom får en superbra resa!
Hon lyckades tom få mig lite stutsig! Å det är 5 månader tills vi ska åka till usa och det är bara en vecka =) Men gryyymt kul kommer vi ha! Och det bästa av allt är ju att min älskling ska följa också! =) Och hur kul kommer det inte bli att träffa Marre igen!? =)

Å imorgon blir jag gammal tant.. usch å fy! Fan 25 år! Känns som man borde ha hunnit med mer i livet då!
Kommer jobba 8-18.. inte så kul men men. Sen på kvällen kommer mog min familj och mormor förbi och säger hej.. har varit för sjuk å less för att orka planera en dag då alla kan komma. Men den 24:e januari kommer nog jag och Magnus att ha gemensam födelsedags fest! =) Så då får alla mina fina vänner komma om dom vill =)

Nu ska jag äta en kvälls macka och sen gå och sova.

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

hej sotnos o grattis pa fodelsedagen om jag glommer bort imorgon! SUPERSTORT GRATTIS FRAN LILLA MIG! Jag och Ryan ska aka till Ikea imorgon! O ikvall ska jag laga overraskning middag till han o vi ska ha en supermysig romantisk kvall! PUSS Ps.. jag dor sa jag langtar ihjal mig tills du o brudarna kommer!

2009-01-16 @ 22:52:29
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0