Lugn dag

Har tagit det riktigt lugnt idag.. älsklingen har fixat i hallen lite och jag hjälpte till att måla svart där skarvarna på den svarta tapeten kommer hamna. Sen var vi in till stan och köpte lite godis och nu sitter jag och degar i soffan igen. Det är så grymt jobbigt och frustrerande när jag känner att jag vill jobba och vill göra saker men inte kan för så fort jag rör mig nån lite längre stund så får jag svin ont. Men imorgon ska jag iaf prata med sunderbyn.. antingen får dom hjälpa mig imorgon eller så får dom sjukskriva mig tills dom har hjälpt mig. För såhär går det inte att hålla på.. jobba ett par timmar och sen behöva åka hem. Eva var inte så glad heller över att jag är sjuk så mycket. Fast hon sa att samtidigt så förstår hon ju mig.

Tack så mycket för hjälpen med glasögonen! =) Jag tror nog att jag har bestämt mig nu.. kanske. Det blir mest troligt dom utan båge.. dom känns bättre och jag tror att jag passar bättre i dom. Det enda med dom som jag tycker är lite tråkigt är ju sidan.. men men.. med utsläppt hår syns det ju ändå inte. Blir dyrt.. totalt går dom på ca 3000kr. Jobbigt att jag måste ha dom nu också. Hade varit skönt att kunna vänta ett tag. Har så grymt mycket utgifter nu känns det som.. och när jag är sjuk får jag ju bara skit lön också. =( Men det är bara bita i det sura äpplet. Har ju iaf frikort hos läkaren nu.. som värsta pensionären.



Såhär ser det ut i våran hall just nu...

Fint svart randigt! =)            På den omålade väggen kommer foto tapeten sitta.

Så just nu är det väldigt stökigt och rörigt hemma hos oss! Men det kommer bli superfint när det blir klart! =)

Nu ska vi se film.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0