Inge jobb idag..

Idag har vi inte gjort nå på huset.. känns grymt irriterande. Magnus har jobbat och jag har haft så grymt ont i magen så jag har bara legat i soffan. Vi har iof tagit bort julpyntet och slängt ut julgranen.. så det var ju bra iaf =) Vart typ en miljon barr på golvet.
Ska sen nåt program på 1:an ikväll.. mamma hade hört att det skulle handla om julie rescue! Mycket intressant!

Imorgon ska vi träffas allihopa och prata om resan också.. spännande! =) Lisa och Therese hade hittat nåt bra alternativ också.. lät riktigt bra. Vore ju super om vi kunde boka imorgon men att man får vänta ett tag med betalningen.. fast det brukar ju sällan funka, men man kan ju hoppas =)

Nä nu ska jag gå och slå på tv:n och bänka mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

ah vad spannande.. :) onskar jag kunde vara en liten fluga pa vaggen

2009-01-14 @ 22:39:53
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0