Down with the sickness

Puh.. nu tror jag *hoppas* att jag börjar vara på bättringsvägen! Har haft feber sen i måndags och i onsdags kom hals ontet. Har hostat så mycket så jag trodde jag skulle bryta revbenen =)

Och nu har vi tagit ett stort steg närmare USA resan!!! Har fört över 12000kr för mig och Magnus till Lisa som ska boka resan för oss alla. Gryymt kul men tusan va fattig jag blev! Blir nudlar och vatten den här månaden!

Haha.. just ja.. har fått mina böter nu också! jag och Magnus har ju som varit lite oroliga för hur höga dom skulle bli, för vi har hört att det är riktigt dyrt! Men jävlar i min lilla låda vilken chok jag fick när jag öppnade brevet från åklagaren!! Böterna var på....................... 1000kr!! Hahahah.. så vi oroade oss helt i onödan alltså! Men det var en väldigt väldigt skönt!

Nä nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och äta isglass som lindrar halsen.


Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

hej sotgumman! Oj va tur att boterna inte blev mer an sa! :) Maste kannas skont.. ooooo va jag langtar tills jag far traffa dig igen! Ar sa glad att du kommer! Puss

2009-01-25 @ 15:15:49
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Lina

Usch för hosta, det har vi här också. Har varit jättesjuk.



Skönt att böterna inte blev så höga då när resan kostar :)

2009-01-26 @ 12:00:55

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0