Dags att sätta fart!

Måste verkligen komma igång med tapetseringen nu! Herregud hur svårt kan det va? =) Men det är ju bara det där med att börja och ta tag i det.. har man väl börjat är det ju lugnt.

Jag måste verkligen:
* Börja med under arbetet för tapetseringen.
* Bada India.
* Ringa och beställa Indias bur till bilen.
* Fara till Luleå och köpa lite grejs till bilen.. bla.
* Storstäda och ta undan julsakerna.

Och säkert en massa mer som jag inte kommer ihåg just nu! Men hur tusan får man tiden att räcka till? Jobbar ju nästan varje dag och så vill jag hinna umgås med älsklingen och så behöver India sin tid sen vill jag ju hinna göra nåt också. Dagarna behöver helt enkelt fler timmar!

I går kväll läste jag ut boken som jag fick av min lillasyster i julklapp.. rikitigt bra var den! "Låt den rätte komma in" heter den, har hört att den ska finnas som film också.. måste se den i såfall!

Kokade ägg för en stund sen och India blev helt vild som vanligt.. hon är heltokig i ägg! Håller på krypa ur skinnet när hon vet att hon ska få smaka ett =) Så söt.. var tvungen filma henne lite.





Nä nu ska jag försöka städa lite!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Roligt att du har en blogg så man kan spana in vad du pysslar med :)



Kul med nya tapeter! Det där om att dygnet behöver fler timmar kan jag hålla med om. Med två små (vilda)barn så springer tiden alltid iväg :)





Söt hon är India! :)

2009-01-04 @ 17:27:52
Postat av: Tessi

haha shit=) helt galen ju=)

2009-01-04 @ 20:59:36
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0