Barr i ögat =(

Hihi.. sötaste hunden jag har alltså =) Hon var och nosa på pumlorna under granen ikväll när jag satt och såg på tv och så kom hon fram springandes och hade ena ögat stängt och det andra blinkade hon en massa med, då hade lilla stackaren fått ett barr i ögat =( Hon stod och "tittade" på mig och hela hon visade "matte hjälp mig bort med det här".. I vanliga fall tycker hon inte om när man pillar henne runt ögonen så jag brukar få hålla fast nosen lite försiktigt men nu stod hon helt blixtstilla! Himla glad blev hon när jag tog bort de.. hoppa på mig med en massa pussar =)

Nu ska vi sova!
Kram

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Aj då lät inge vidare. Vilken tur att hon har en sån fin matte som dig :)

2009-01-14 @ 10:32:47
URL: http://emmeliee.blogg.se/
Postat av: Miii

Hehe vad sött! säkert inge kul o ha barr i ögat! :)

2009-01-14 @ 16:15:10
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0