Arbets myra..

Jäklar va vi har varit duktiga idag! Vi har varit i Luleå och köpt grejer till min bil och färg å sånt till hallen. Sen när vi kom hem så lagade Magnus min bil och jag började slipa skarvar.. fyyy tusan va det dammade! Som tur va så har jag hängt upp lakan över dörr öppningarna där det inte finns nån dörr att stänga.. så nu bor vi i ett typ.. lakans hus =) Lite mysigt faktiskt.. om man bortser från allt damm! Orkade bara slipa en vägg.. sen ville varken näsan eller armarna vara med. Svin jobbigt ju. Ska låna en slip maskin av pappa imorgon så går det lättare och fortare. Vi tänkte slipa färdigt skarvarna imorgon och måla där som nya skarvarna kommer hamna så det inte lyser igenom. Då borde vi kunna tapetsera på fredag eller lördag! Yey =) Kommer bli sååå fint!
Lite jobbigt att försöka vara duktig när kroppen egentligen inte orkar.. men men.. tog ju några pauser och så. Men det känns verkligen nu.. är helt slut och då har jag ändå sovit på soffan ett bra tag! =)

Hoppas bilen funkar som den ska nu.. fast Magnus fick göra en special för grejen vi köpte som skulle passa gjorde inte det.. men det duger ju tills vi har fått den rätta delen!

Nu ska jag gå och duscha bort lite damm!


Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0