Äntligen hemma

Åh va skönt.. den här dagen har verkligen varit lååång! Och igen så har jag India i knät... vet inte vad hon har kommit på nu. Men lite mysigt är det ju faktiskt =)

Blir nog en liten födelsedags fest ändå tror jag.. var ju inte alls upplagd för det tidigare men jag och älsklingen pratade lite om det och han fyller ju år den 23 så då tänkte vi att vi kunde fira tillsammans. Blir nog mest troligt den 24:e isåfall. Så nu måste vi verkligen tapetsera och göra fint här hemma =) Kommer nog inte kunna dricka men det är ju kul ändå.. kanske kan dricka nån liten cider eller så iaf! Det skulle vara gott =)

Jo just ja.. igår kväll när vi skulle se en film och jag låg helt nermyst i en filt så kommer det en spindel och springer typ en decimeter från mitt ansikte på filten! Fy helvete va äckligt.. blev skit rädd och skrek på Magnus. Jag hatar verkligen dom där vidriga äckliga krypen! Blä! Sen slängde jag ut filten och nu ligger den i tvätt maskinen.

På tal om det så måste jag gå och hänga den tvätten nu så den hinner bli torr tills imorgon.. tvättar lite jobbar kläder också.

Sov gott!
Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0