Uttråkad till max!

Fy faaan säger jag bara! Fast jag har haft kul idag.. var först och hämtade min glasögon (vilket iof inte var så kul) sen var jag till Sara och Niklas och lilla Ebba =) Det var riktigt kul.. satt och surra hur mycket som helst och kolla bilder från deras utlands resa! Sååå grymt sugen på att åka till solen.. ska försöka övertala älsklingen att vi ska åka typ till nästa höst eller vinter =) Å lilla Ebba.. hur underbart söt får man bli =) Har inte träffat henne på svin länge men ändå så ville hon komma upp och sitta i mitt knä och gjorde släng pussar å va bara helt mysig =)
Hade med India dit också så hon bekantade sig lite med deras hund Pluto.. gick jättebra men honär ju fortfarande lite skraj för stora hundar så hon var ganska försiktig av sig. Och så tyckte hon det var konstigt när matte gick och bra på ett litet barn =) Hon gick fot brevid mig och tittade upp på oss.. haha så söt!

Började se den andra Narnia filmen ikväll också men den ville inte funka till slutet.. BLÄ!!! Ville ju verkligen se den. Fast jag trodde att det var den första filmen somjag redan sett. Den andra har jag inte sett tidigare men det verkar vara bra.. det jag såg iaf =) Måste be Magnus fixa den så den går att se.. och den första filmen också! Älskar Narnia =)

Åt middag hos mamma och pappa och passade på att tina upp bilen lite i deras garage.. och så smorde pappa in alla dörr lister med silicon för bakluckan hade frusit igen så India har fått åka i baksätet! Lite irriterande när jag nu har skaffat en kombi så hon kan åka där baki =) Men nu ska det nog inte frysa igen.

Älsklingen är ute och festar men jag tänkte ta en lugn kväll (igen) och se film å bara mysa på.. men nu när filmen inte ville funka så känns det grymt tråkigt att sitta här hemma ensam (har ju iof India) så jag funderar på omjag ska idas klä på mig och så och fara in och hänga med dom.. men nja... tror inte det. Känns ju jobbigt att sminka sig och så den här tiden =) Far nog bara och hämtar honom när det är dags.



Kram kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja o du var så söt som lät mig o Adam åka med hem från krogen :) kram!

2009-02-09 @ 20:00:41
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0