Tröttast i stan!

Fyyy tusan va trött jag är! Vill bara krypa ner under täcket och sova vidare. Speciellt när jag kollade på termometern och den visade 25 minus. Suck.. kan det inte bli sommar snart?! Eller åtminstone vår.
Hade tänkt gå på stan en sväng efter jobbet men nu när det är så kallt så tror jag att jag skippar det.. far bara till optikern.

Och imorgon är jag ledig! =) Hade tänkt ta sov morgon men nej.. då ska vi ha hygien möte på jobbet och det börjar kl 08.00. pissigt värre.. dessutom när 12 av typ 15 är lediga den dagen också. Taskigt att sätta det så tidigt!

Nä.. nu ska jag käka färdigt min frulle och sen se om India vill gå ut.. och sen är det jobbet som gäller!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0