Snöstorm..

Usch va det snöar nu! Och blåser! Hoppas att det slutar tills jag ska till jobbet.. hatar att köra bil när det snöar såhär mycket! Grymt obehagligt är det.
Och idag började älsklingen jobba igen.. heltid i minst 5 månader och det kommer nog bli fast jobb efter det. Känns inge kul när jag är van att vara med han hela tiden nu! Fast självklart är det ju bra att han har jobb! Men han börjar ju svin tidigt och i bästa fall möts vi typ i dörren när han kommer hem och jag far på jobbet. Blä! Men ett stort plus med att vi jobbar om varann är att vi inte behöver hundvakt så ofta.. lilla stumpan behöver knappt vara ensam alls.

Har sovit så dåligt inatt.. har vaknat flera gånger av att jag har ont i hakan! Eller typ under hakan där det är mjukt... hel skumt. Har fortfarande lite ont.. fattar inte vad jag har gjort.. har då iaf inte slagit mig. Lustigt!

Nu ska jag äta och sen ska jag snabb städa lite innan jag måste åka.


Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0