Klippning och färgning! =)

Yey.. på torsdag ska jag klippas och färgas till visningen =) Frågade ungefär hur dom har tänkt sig och det blir väl att ta typ topparna det som behövs och så en lång rak lugg. Sen tänkte dom färga det typ svart och eventuellt ljusa upp det neråt topparna. Men det låter ju super nice.. kommer bli skit kul! Tänk att få gå och klippa sig och färga håret utan att behöva betala! Tjoho! =)
Kommer nog bli rätt skoj!

Hända nånting lustigt med min bil idag också! Var ju ca 26 minus när jag för till jobbet men jag hade ju självklart haft motorvärmare och den startade utan problem. For iväg och eftersom jag har en lång sträcka där det är 90 km/h så satte jag igång farthållaren.. allt funkar skit bra och när jag närmare mig stan och ska sänka farten så är bilen lite motvillig till det.. var ju inga problem att bromsa eller så men det ville som köra fortare när man släppte bromsen =) Sen när jag kom till Ica och stannade på parkeringen och vred av nyckeln och tog ut den så stannade inte motorn! Och i samma sekund som jag märker det så släpper jag ju kopplingen för jag trodde ju att jag stängt av bilen så dår får jag motorstopp =)
Haha.. alla klagar på att deras bilar inte startar när det är kallt men min den går klockrent men vill köra fort och inte stanna! tyckte det var lite lustigt =)



Min lilla sötnos!

Bilden blev lite gryning men det var helt mörk när jag tog den...

Tror min kamera har tänkt gå sönder också.. panik!! Inte bra! Ibland när man ska ta kort så låter den bara typ som att den ställer in sig men sen händer det inget mer =(
Måste ju verkligen ha en kamera!! Speciellt när vi ska till USA! Hoppas den bara fick nå cp ryck. *håller tummarna*

Nu ska jag dammsuga!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja men de låter ju superbra, skönt o slippa betala, kommer nog bli skitsnyggt :) vill också göra nå snyggt med håret, vill ha typ vita slingor i mitt svarta hår, måste fixa de :) kram

2009-02-17 @ 19:06:29
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0